Güncel Rehberler & Pratik Yaklaşımlar”, Türk İç Hastalıkları Uzmanlık Derneği (TİHUD) çatısı altında 13 Aralık 2010’da başladı.

Pfizer Türkiye, Türk İç Hastalıkları Uzmanlık Derneği (TİHUD) ‘nin Aralık ayında “Güncel Rehberler & Pratik Yaklaşımlar” ismiyle iç hastalıkları uzmanlığı alanında gerçekleştirdiği e-kongreye koşulsuz destek sağladı.

Tıp ve bilim dünyasında yaşanan en son gelişmelerin yakından takip edilerek, kısa zamanda toplumun kullanımına sunulması, birçok hastalığın kontrol altına alınmasında ve tedavisinde büyük önem taşıyor. Ancak, hekimlerin yoğun çalışma temposu nedeniyle bilimsel kongrelere katılmakta yaşadığı sıkıntılar, bu birikimin topluma aktarılmasını önemli ölçüde engelliyor.

Bu gerçekten yola çıkarak “kongreye gitmeye zamanım ve imkanım yok” diyen hekimler için geçtiğimiz Şubat ayında Türk tıp tarihinin ilk ‘e-kongresi’ni gerçekleştiren Pfizer Türkiye, bu kez Türk İç Hastalıkları Uzmanlık Derneği (TİHUD) tarafından düzenlenen 13 Aralık 2010 – 17 Ocak 2011 tarihleri arasında ‘Güncel Rehberler & Pratik Yaklaşımlar” e-kongresinin tıp dünyası ile buluşmasına destek olmakta. 17 Ocak 2011 tarihine kadar sürecek olan e-kongre ile, internetin kolay erişim sağlama özelliğinden faydalanılarak 2.000 hekime ulaşılması hedefleniyor.

Dahiliy-e’ için de bilimsel bir kurul var

Türk İç Hastalıkları Uzmanlık Derneği Başkanı Prof. Dr. Erdal Akalın,

İç hastalıkları uzmanlığının güncel tıptaki bilgi birikimi nedeni ile sürekli değişen ve gelişen dinamik bir alan olduğunun altını çizdi. Akalın;“İç hastalıkları alanında dünyadaki son gelişmelerin paylaşılması ve bilgilerin güncellenmesi, uzmanlarımızın en yüksek kalitede sağlık hizmeti sunabilecek bilgi, yetkinlik, güvenilirlik ve sorumluluk düzeyine ulaşmalarına büyük katkı sağlamakta. Bu doğrultuda, Pfizer’in katkılarıyla gerçekleştirilen e-kongre ile, uzmanlarımızın bu amaçlara ulaşmalarına ve sürekli profesyonel gelişme içinde olmalarına yardımcı olabilmeyi diliyoruz.” dedi.Pfizer Türkiye Genel Müdürü Melih Memecan ise Dahiliy-e 360 projesinin bilim alanında atılan adımları büyütecek farklı ve yenilikçi bir proje olduğunu belirterek şunları söyledi; “Günümüz teknolojisinin sağladığı avantajları en iyi şekilde kullanan e-kongre, hekimlerimizin zamanlarını istedikleri şekilde kullanarak, istedikleri sempozyuma katılabilecekleri esnek bir platform. Bu platform hekimlerimize, geleneksel bir kongrenin tüm ortamını günlük hayatlarından kopmadan yaşamalarına olanak tanıyor. Geleneksel kongre ortamlarında bulunan sergi alanları ve kahve molalarının da bulunduğu e-kongre’de, hekimler, oluşturulan sohbet ortamı ile online olan arkadaşlarını görebiliyor, sempozyumu dinlerken yazışabiliyorlar. Hatta konuşmacılara soru gönderebiliyor ve yanıt alıyorlar. Önümüzdeki dönemde farklı alanlarda hekimlerimizi internet ortamında bir araya getirebilmeye devam etmeyi diliyoruz” dedi.

Dahiliy-e 360: Güncel Rehberler & Pratik Yaklaşımlar e-kongresi’nde hekimler www.dahiliye360.com’da buluşacak

İç hastalıkları alanında 2010 yılı içerisinde yaşanan bilimsel gelişmelerin paylaşılacağı ve iç hastalıkları uzmanlığının gelecek vizyonunun çizileceği e-kongre, normal bir kongrede olduğu gibi 4 günlük bir bilimsel programdan oluşuyor. www.dahiliye360.com adresinde gerçekleşecek olan e-kongre klasik kongrelerden farklı olarak 1 ay boyunca (13 Aralık 2010– 17 Ocak 2011) izlenebilecek.

E-kongre’nin avantajları neler?

– Zamandan tasarruf:E-kongre klasik kongrelerde seyahatler ve konaklamalar dolayısıyla yaşanan zaman kaybını ortadan kaldırıyor.

– Zamanı esnek kullanma fırsatı:E-kongre ile hekimler, sitede yer alan bilimsel aktiviteleri 1 ay boyunca günün istedikleri saatinde takip edebiliyorlar.

– Normal bir kongrede olan tüm bilimsel olanaklara sahip:E-kongre, normal bir kongrenin tüm bilimsel içeriğine ve olanaklarına da sahip.

• Akademisyen sunumlarını izleme fırsatı,
  • Konuşmacılara soru sorma imkanı,
  • Kongreyi diğer izleyen hekimlerle interaktif tartışma ortamı,
  • İlgili terapötik alandaki ürünler hakkında detaylı ve sistemli bilgi alma fırsatı,
  • Sürekli eğitim kredisi kazanma imkanı.

Dahiliy-e 360 Bilimsel Program

Güncel Rehberler & Pratik Yaklaşımları

Gün 1. Kardiyolojide Aciller (açılış: Dr. Erdal Akalın)

AMI tedavisi – Dr. Zeki Öngen